V.I.B
2014~08~20 
Då kom lillebror och vår andra son till världen♡ 
Efter en tisdagsnatt med värkar från ca ett tiden åkte vi in till Förlossningen i Borås vid åtta tiden på morgonen. Mina värkar var inte täta men dock väldigt kraftiga och långvariga. Vi fick ett förlossningsrum vid ca 9:30.
Tog mig ett varmt bad och lustgasen i högsta hugg!Kan verkligen rekommendera ett bad om det hinns med, var lite lättare att ta sig igenom värkarna då. Valde denna gången att ta spinalbedövning istället för Eda. Men jag tyckte inte att den bedövade alls tyvärr. Så det var bara att kämpa på med lustgasen, och tack o lov att den finns iaf...,

Efter krystvärkar i ca 1,5 Tim och min älskade Joakim vid min sida så kom det magiska ögonblicket 13:48!
Otroligt känsloladdat och svårt att sätta ord på när en liten människa tar sitt allra första andetag och du får höra dess första skrik och känna värmen från dess kropp!♡ älskad från första stund, välkommen du fina Lillebror.


Igår välkomnades vi hemma av familj med kramar,blommor, lunch, tårta och presenter! Vi är Otroligt tacksamma över att få ha dessa fina människor i våra liv♡






Kommentarer

Populära inlägg