Hej du soliga Tisdag! 
Premiärturen i vagnen gjorde vi som i söndags men då i regn, nu fick vi till den där  fina promenaden  i solskenet. Såå skönt! Men så är det ju lite svårt det där med kläder när man ska ut i detta svenska klimat med dem små bebisarna. Är det för mycket påpaltat eller för lite...? Lillebror fick i alla ligga i en åkpåse i linnetyg och finaste filten jag vet just nu. 
Måste bara säga att jag älskar denna filten från N U M E R O .74! och verkligen nåt jag kan rekommendera. Så himla mjuk, fin och dessutom i en lagom storlek vilket gör den väldigt användbar. 


Var tvungen att kika över mitt lilla trädgårdsland som jag inte sett till på ett tag. Vinröda fina betor gallrades och ska kokas till middag. Tips till er som har mycket betor och inte vet hur ni ska förvara dem i höst. Rosta el fritera tunna skivor och strö over chiliflakes och flingsalt. Supergott till fredagsmyset. God dipp till kan du göra på 2dl gräddfil, 2tsk honung, 1tsk chiliflakes, 1-2 st vitlöksklyftor, salt och peppar. 


Kommentarer

Populära inlägg