No Happy Holidays!


Nä, usch! Det blev inte någon fin och mysig jul i stugan......
Dagen innan julafton fick vi läggas in på barnavdelningen på Borås lasarett.
Vår lille Vidar 4 månader hade fått lunginflammation. Så här fick vi spendera julen jag och liten med denna ilskna virus bacillen! 
Tomten kom in på julafton och hade med sig ett paket till Vidar. Tänk va fint med människor som ställer upp på dessa ideella uppdrag och gör så att barn trots sjukhusvistelse får träffa tomten dem också.









 
Förkylda och hostiga fick vi fira nyårsafton hemma bara vi, tillsammans. 
Men inget som hindrade oss från att göra oss fina och på med nyårstassen satte vi oss till bords och avnjöt en god trerätters sup'e. 
Försökte mig på choklandfondant för första gången....... Supergod men i dock inte så rinnig i konsistensen som den skulle vara. Kommer absolut att göra den fler gånger men då är jag på min vakt framför ugnen:-)

Sen har vi fått påfyllning av ljuva Numero 74.
Fler fina färger modeller och material ligger redan online! Dagbädden är absolut en av mina favoriter....









Kommentarer

Populära inlägg