Dan före dan före doppare d'an! 

Och idag kom det ett stort fint paket från Spanien med 
påfyllning av Numero 74. 
Har du saknat din favorit så gå in och kika om den är påfylld.
Nyheterna kommer upp i shoppen först efter Jul.


Snart knackar mr vitskägg på dörren och förväntansfulla och spända som små barn blir vi nog alla lite grann:-). Julen är för mig en magiskt tid där man samlas med familj och vänner och huset fylls med skratt, lek, ljuvliga dofter från köket, värme från husets braskaminer, musik och tyvärr lättillgängliga kalorifyllda skålar lite varstans. Vi är på plats i julstugan och välkomnar julen





I år fick vi in granen två veckor innan jul för att få njuta av den lite längre då jag och killarna ändå går hemma. 
En stor grantopp får lysa upp och pryda vårat hem denna jul. 
Far fick ta till motorsågen för att jag skulle få just den där toppen;-). 
Grankulorna i granen är av frigolit som jag tuvat med lammull.
Girlangen har jag stansat ut i cirklar av papper som går i mörk marinblå toner med lite glitter. Och 
sedan sydd de ihop dem en efter en på symaskinen. Det kan tyckas vara lite tidskrävande och ambitiöst, men det gick riktigt fort faktiskt och roligt var det.  

Jag önskar er alla en riktigt, riktig 

G O D J U L! 


Kommentarer

Populära inlägg