På T a p e t e n

Ja nu är det väll högtid för fix och trix i våra hem. Innan julpyntet ska upp så vill vi ju gärna få fixat den där tråkiga väggen eller golvet eller kanske tom en större renovering i form av kök eller badrum... . Av någon anledning så ska ju allt vara klart innan jul? Åtminstone kan jag minnas att det var så när jag växte upp.
Ja vi har ju alla våra tankar och visioner om vad vi vill göra om, men det är inte alltid plånboken tillåter eller tiden finns att tillgå. Tapetsera kan vi göra bra mycket snabbare idag iaf, med Non Woven tapeter där du stryker på klistret direkt på väggen och sedan direkt upp med tapeten på väggen. Man sparar tid och slipper kladdiga tapetbord! 


Jag har fyllt på i shoppen med mina favoriter från Ferm Living! 
Grafiskt så tilltalar denna tapeten Half Moon mig med mjuka former och med dess oregelbundna halvmånar. Skön för ögat liksom. Finns i färgerna två , Mint och Svart.


Sen så har vi min stora favorit och den allra senaste från Ferm Living, tapeten Native med tipitält och pilar printade om vartannat. Galet fin och kommer helt klart sitta uppe hos någon av mina grabbar när vi får tid för det;-)




Kommentarer

Populära inlägg